Nouvelle caisse pour la Cyclone. La ligne est très réussie, a part une face avant un peut lourde. La ligne fastback est bien accueillit par le public .Les ventes ont doublé, mais elles restent assez loin de sa cousine, la Torino. Il existe deux versions : Fastback et semi-fastback.L' option GT n' apporte pas grand chose a la Cyclone de base, elles peuvent être équipé toutes les deux des mêmes moteurs. En série, il n' y a que le 302V8 de 210HP.
A new body for the Cyclone. The line is very successful, except for a slightly inelegant front. The fastback line is welcomed by the public. The sales doubled but they stayed quite far from its cousin, the Torino. Two versions exist : Fastback and semi-fastback. The GT option brings nothing to the basic Cyclone, the both can be equipped with the same engines. The 302V8 and the 210HP are available in standard production.
Production
: 6 440 ex
Standard / Optional
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Carburettor
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Name of the engine
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Engine power (hp)
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Compression
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CI
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Standard
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1X2
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302V8
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210
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9
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302
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Optional
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1X4
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Super 302V8
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230
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10
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302
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Optional
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1X4
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390V8
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265
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9,5
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390
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Optional
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1X4
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390GT V8
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325
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10,5
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390
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